Szkolenie dotyczące najnowszych zmian w prawie pracy oraz kompetencji Państwowej Inspekcji Pracy w zakresie kontroli wypłacania minimalnej stawki godzinowej przysługującej z tytułu wykonania umowy zlecenia lub o świadczenie usług.
W dniu 7 marca br. zostało przeprowadzone szkolenie przez przedstawiciela Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach, dotyczące najnowszych zmian w prawie pracy oraz kompetencji Państwowej Inspekcji Pracy w zakresie kontroli wypłacania minimalnej stawki godzinowej przysługującej z tytułu wykonania umowy zlecenia lub o świadczenie usług, o której mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008 ze zm.). W szkoleniu uczestniczyli pracownicy Starostwa Powiatowego w Busku–Zdroju, Urzędów Miast i Gmin oraz Gmin a także pracownicy jednostek organizacyjnych Powiatu Buskiego oraz gmin Powiatu Buskiego, łącznie ok. 70 osób.
Poruszane zagadnienia będą bardzo przydatne w bieżącej pracy uczestniczących w szkoleniu osób.